مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-19سياسي

اثرات ملی و منطقه ای توسعه زیرساخت های تجاری آستارا


نشست مشترک بازرگانان و تجار آستارا با معاون اقتصادی استاندار گیلان و مدیران کل استان عصر پنج شنبه با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان و تنی چند از مدیران کل استان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان نشست مشترک بازرگانان و تجار آستارا با معاون اقتصادی استاندار گیلان و مدیران کل استان عصر پنج شنبه با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان و تنی چند از مدیران کل استان برگزار شد.

در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا و با حضور ناظر گمرکات استان گیلان، مدیر کل صمت، معاون جذب و حمایت از سرمایه گذاران استانداری گیلان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، رییس اتاق بازرگانی استان گیلان و مدیر کل گمرک آستارا، برگزار شد، صادرکنندگان مشکلات خود را در زمینه های گوناگون با مسئولان استانی و شهرستانی در میان گذاشتند.

در این ملاقات بازرگانان و فعالان اقتصادی آستارایی نسبت به برخی از نارسایی های موجود در امر صادرات و واردات از جمله سیستم نوبت دهی الکترونیکی، نبود پمپ بنزین دوم، ایجاد گمرک تخصصی تره بار، سرعت عمل در احداث مسیر 1400 متری منتهی به کمربندی آستارا در گمرگ اظهار گلایه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات ملی و منطقه ای توسعه زیرساخت های تجاری آستارا

اثرات ملی و منطقه ای توسعه زیرساخت های تجاری آستارا